Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану » Мойынқұм ауданы әкімдігінің білім бөлімі "В.Терешкова атындағы орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Жамбыл облысы
Мойынқұм ауданы білім бөлімінің
"В.Терешкова атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
08
сентябрь
2017

Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

5-synyp.doc [57,5 Kb] (cкачиваний: 24)
Посмотреть онлайн файл: 5-synyp.doc

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1 А   

Мектебі:В.Терешкова атындағы орта мектеп          

Күні: 8.09.2017                                                              Мұғалім: Ескен С.Ж.

Сыныбы:5                                                                         

Сабақтың тақырыбы

Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.2 амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін табу

Сабақтың мақсаты

Амалдарды орындау ретін біледі, амалдардың мәнін дұрыс табады, жақшамен берілген есептерді шығарады

Бағалау критерийі

-Амалдар ретін біледі және амалдарды ретімен дұрыс шығарады;

- есептің мәнін дұрыс табады;

-жақшамен берілген есептерді шығара алады

Тілдік мақсаттар

 

Пән бойынша терминдер: қосу, азайту, көбейту, бөлу, жақша,арифметикалық амалдар

Құндылықтарға баулу

 

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылығы: Тәуелсіздік және Астана

Пәнаралық байланыс

өзін-өзі тану

Алдыңғы білім

 

-натурал сандарды разрядтары бойынша салыстыру

-натурал сандарды координаталық сәуленің көмегімен салыстыру

-сандарды қос теңсіздік түрінде жазу

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

4 мин 

Оқушылармен сәлемдесіп, оқушыларды түгелдеп, оқушылармен «Шаттық шеңберін» құрамыз. «Сенің мінезіңнен маған ұнайды...» әдісі бойынша.

Оқушыларды топқа «Әр түрлі ауыстырмақтар» әдісі бойынша оқушыларды 2 топқа бөлу.

Үй тапсырмасын тексеру үшін «Сен маған, мен саған» әдісі бойынша ауызша сұрақ-жауап:

-натурал сандарды салыстырғанда, ең бірінші қай сан айтылады? (кіші сан)

-натурал сандарды қандай тәсілдермен салыстырамыз? (разрядтары бойынша, координаталық сәуленің көмегімен)

«Гүлді жина» ойыны. Оқушыларға дөңгелектерге жазылған теңсіздіктер беріледі. Оқушылардың мақсаты дұрыс жауаптарын таңдап отырып, гүлді жинау.

Дескриптор: -салыстыру таңбаларын біледі

                     -сандарды разрядтары бойынша дұрыс салыстырады.

<!-- [if gte vml 1]>

4>2

399>360

407=407

201<213

50<51

13>10

<!-- [if !vml] -->

<!-- [endif] -->  

 

 

 

 

 

 

 

 


Оқушылардың өзара бағалауы «Қошемет» әдісі бойынша.

 

 

Үлестірмелі қағаздар

 

 

Доп

 

 

 

 

 

 

Үлестірмелі қағаздар

Сабақтың ортасы

8 мин

4 мин

 

 

 

 

 

 7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

Оқушылар «Айналма» әдісі бойынша жаңа тақырыпты меңгереді.

«Сәйкестігін тап» әдісі бойынша оқушылар үлестірмелі қағаздардағы тапсырмаларды орындап, өзара кері бағалау «От шашу» әдісі бойынша.

<!-- [if gte vml 1]>

Сәйкестігін тап

100:25+2

6·9-48

(89-14)·2

(13+37)·3

<!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Дескриптор:-арифметикалық амалдарды біледі

                      -арифметикалық амалдарды қолданады

                      -есептің мәнін  дұрыс табады

№41

1)279+56=335

2)313+88=401

3)577+44=621

4)94+628=722

5)181+438=619

6)166+255=421

7)1205+796=2001

8)2088+233=2321

Дескриптор:-арифметикалық амалдарды біледі

                      -арифметикалық амалдарды қолданады

                      -есептің мәнін  дұрыс табады

№42

9647+1854=11501

№44

1)938-(235+127)   < 938-235+127

2)(938+235)-127   =938+(235-127)

Дескриптор:-арифметикалық амалдарды біледі

                      -арифметикалық амалдарды қолданады

                      -есептің мәнін  дұрыс табады

                      -сандарды салыстырады

Оқушылар өзара кері байланыс «Қошемет» әдісімен жүргізіледі.

Сергіту сәті «Ия, жоқ»

«Математика» 5 сынып оқулық

А4 қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен дәптер

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

6 мин

 

 

1 мин

1 мин

 

Кері байланысқа оқушыларға үлестірме қағаздарда өзіндік жұмыс беріледі. Оқушылар есептің дұрыстығын «Айналма» әдісі бойынша тексереді.

Амалда:

 

1)234+874-305

2)39:13+142

3)(132+418):5

 

 

Дескриптор:-есептің мәнін табады

                     -жақшамен берілген есептердің ретін дұрыс шығарады

Рефлексия «Сұрақ -жауап» әдісі бойынша

Үй тапсырмасы: үлестірме қағаздағы жұмыстар

Үлестірмелі қағаздар

 

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? 

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Өзіндік жұмыс

Топпен жұмыс «Айналма», «Гүлді жина» ойыны

Өзара бағалау

1. «Қошемет» әдісі

2. «Бас бармақ әдісі»

3. «От шашу» әдісі

Сергіту сәті «Ия, жоқ»

 

Сабақ бойынша

рефлекия

 

 

Похожие публикации:

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив